piątek, 30 grudnia 2011

Recenzja błyszczyku z Oriflame Pink my perfect

Dziś postanowiłam napisać Wam coś o błyszczyku z Oriflame , którego posiadam. Nie wiem czy wiecie, ale to nie jest zwykły błyszczyk.W sumie to tak pół na pół : D Jedyne co jest w nim " niezwykłego " to jest to ,że kiedy naniesiemy go na usta są one bezbarwne.Natomiast po kilku minutach przeważnie od 3 do 5 min usta nabierają różowego koloru. Wydaje mi się ,że to nie jest pierwszy błyszczyk o takim działaniu ,ale postanowiłam napisać właśnie o nim.


Forma : tubka
Zapach : piękny malinowy, bardzo kuszący 
Działanie : po kilku minutach nadaje ustom różowego koloru ,działa na każde usta, troszkę nawilża 
Na co uważać: nie nakładajcie błyszczyku dużo ( mniej niż nakładacie zwykły) im nakładacie więcej tym ostrzejszy kolor i większe ryzyko ,że wam szybko nie zejdzie z ust ( jeśli zetrzecie chusteczką i nie będziecie czuć produktu kolor pozostanie).
Cena: ok.9 zł lub 10zł


Moja opinia: Błyszczyk jest ok. Wystrzegam się jedynie tego co napisałam "Na co uważać" i nie mam problemów. Także zawsze warto spróbować i zobaczyć. Nie mogło by być tak ,że na jakiś ustach by z białego nie przeszedł w różowy. ;) No to tyle.


Przygoda z produktem : Jeszcze w 6 klasie z koleżanką wybrałyśmy się na wywiadówkę, oczywiście nie wchodziłyśmy do sal tylko czekałyśmy na korytarzu. Tej koleżanki mama mi to zamówiła i akurat dziewczyna mi to dała. Na korytarzu nałożyła sobie to na usta zobaczyć czy to działa (nałożyła dosyć dużo myśląc ,że usta nie będą różowe tak bardzo).Mi akurat zadzwonił telefon i się do niej tyłem odwróciłam i rozmawiałam.Jak już przestałam popatrzyłam się na nią a ona miała takie bardzo różowe usta.Mówię "Zmyj to bo ja jeszcze do pani z matmy idę a ty idziesz ze mną" Wzięła chusteczkę i próbowała zmyć.Niestety usta dalej były różowe. Pani z matmy się tak na nią patrzyła a jej mama " dziecko czym się tak wymalowałaś ,zmywaj to! " A ja w śmiech . ; D Tak więc koleżanka miała nauczkę.

1 komentarz:

  1. Fajny blok. Recenzje dobre i prawdziwe. Pisz do mnie io pokazuj. Zainteresuję i zostane na dużej :D

    OdpowiedzUsuń