czwartek, 29 grudnia 2011

Recenzja Carmex'u klasycznego

Wiem ,że po sieci krąży wiele opinii na jego temat. Niektóre są dobre, a niektóre złe. Ale nie patrzmy na to z takiej strony. Tak naprawdę ten produkt jest dobry nie dla każdego. Nie mamy takich samych ust,ponieważ nasze usta mają różne wymagania. Więc na jedne usta działa na drugie nie. Ja opowiem jak się u mnie sprawdził.


Non stop oglądałam/ czytałam recenzje Carmex'u no nie miałam pojęcia czy go kupić czy nie , czy stracić to 9zł czy nie. Postanowiłam ,że poczekam aż będzie na przecenie i był. Zadowolona pojechałam do Rossmann'u i kupiłam go za 7,99.


Plusy i minusy produktu:
"-"
-zapach
-jeśli posiadacie produkt w tubce to opakowanie ( tam gdzie wyciskamy Carmex na tych ściankach osiada kurz )
"+"
-daje niesamowity efekt mrowienia
-kiedy macie problem z popękanymi ustami stosujcie go przez tydzień bez ustanku a efekt powinien być
-nawilża
-cena
-wybór zapachu ( klasyczny , truskawkowy , wiśniowy )
-wybór opakowania ( jak wam wygodniej ( tubka , sztyft , słoiczek ))


Podkreślam i przypominam : To była tylko moja opinia na temat Carmex'u i pamiętajcie ,że nie na każde usta będzie dział tak samo otóż jak wiecie nie mamy identycznych ust ! : )

3 komentarze:

  1. Krótka, treściwa recenzja. Fajnie, że zaznaczyłaś, że każdy ma inne usta i u każdego inaczej będzie działał w zasadzie każdy produkt.
    Zastanawiam się czy go kupić, już od dłuższego czasu, może się zdecyduje jak skończę swoją pomadkę ochronną z isany. A w sumie jest jej niewiele ^^
    Zapraszam do mnie: http://to-jest-wlasnie-to.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam carmex, jest rewelacyjny ;D

    PS: bardzo podoba mi sie twoj blog i dodaje do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń